κλείσιμο παραθύρου

μου είναι απαραίτητο ένα website;

Ναι, αν θέλετε να αναδείξετε τη δουλειά σας, απλά και γρήγορα, παντού.

Ναι, αν ψάχνετε νέους, περισσότερους πελάτες που τώρα μπορεί να μην ξέρουν ότι υπάρχετε.

Ναι, αν οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη παρουσία στο Internet και κερδίζουν εκείνοι αυτούς τους πελάτες.

Ναι, αν θέλετε να αποκτήσετε εύκολα ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τα επίσημα στοιχεία[1] μας δείχνουν ότι το 2008 περίπου 4 στα 10 νοικοκυριά ήταν συνδεδεμένα στο Internet και ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν στο 17,6%. Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής αποτελεί πλέον οικιακή συσκευή. Σύμφωνα με έρευνα[2] που έγινε το 2009, φαίνεται ότι 620.000 έλληνες κάνουν πλέον συστηματικές αγορές από το Internet!

Η διαδικτυακή ελληνική αγορά είναι σε πλήρη ανάπτυξη και σας περιμένει να πάρετε θέση!

[1] Έρευνα του Παρατηρητήριου για την κοινωνία της πληροφορίας, 1/4/2009

[2] Έρευνα της Focus Bari, παρουσιάστηκε σε ημερίδα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, 10/6/2009

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

website; πόσο θα κοστίσει;

Λίγα ή πολλά, όσο αξίζει, όσο θέλετε, όσο χρειάζεστε. Εσείς θα αποφασίσετε πόσα χρήματα μπορείτε και θέλετε να διαθέσετε για την κατασκευή του. Ο ειδικός θα σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις με την καλύτερη απόδοση, αρκεί να επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που κάνει οποιοδήποτε website να φέρνει κέρδη, ούτε το ακριβότερο είναι απαραίτητα το καλύτερο.

Θυμηθείτε επίσης ότι είναι πολύ σημαντικό να εξεταστεί μαζί με το κόστος και το προσδοκώμενο όφελος. Αν π.χ. κατασκευάζετε ξύλινα πατώματα και ένας πελάτης σας αφήνει κατά μέσο όρο κέρδος 500€, τότε αν αναδείξετε τη δουλειά σας με ένα website των 1.000€, θα το αποσβέσετε με δύο μόνο πελάτες. Κι αν φτιάξετε ηλεκτρονικό κατάστημα που κάνει τζίρο 15.000/μήνα, τότε μια εφάπαξ επένδυση της τάξης των 5.000€ φαίνεται πραγματικά μικρή (οι τιμές είναι ενδεικτικές, μπορεί να είναι μικρότερες ή μεγαλύτερες ανά περίπτωση).

Είναι σημαντικό να επιλέξετε έναν συνεργάτη που θα ακούσει τις ανάγκες σας και θα σας μιλήσει σαν να ήταν η επιχείρησή σας δική του. Πείτε του τις ανησυχίες και τους φόβους σας, μοιραστείτε μαζί του τα όνειρά σας. Κάντε σαφή τα όριά σας, σε κόστος και χρόνο. Ζητήστε το καλύτερο που μπορεί να γίνει με αυτούς τους όρους. Αποφύγετε τις αρχικά εντυπωσιακές προτάσεις που όμως δεν εξηγούν πως θα χειρίζεται αποδοτικά το website ο επισκέπτης, ζητήστε εξηγήσεις σε ότι δεν καταλαβαίνετε, αρνηθείτε την κακή ποιότητα κι ας είναι φθηνή.

Το νέο σας website δεν είναι απλά ένα έξοδο, είναι επένδυση!

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

έχω ήδη website, είμαι εντάξει

Μπορεί να έχετε website, είστε όμως σίγουροι ότι έχετε το website που σας αξίζει;

Εξαρτάται από το πότε το φτιάξατε. Αν έχετε αλλάξει κάτι στη δουλειά σας από τότε, ίσως να μην σας εκφράζει πια. Ίσως οι ανταγωνιστές σας να σας έχουν ξεπεράσει και να πρέπει να προσαρμοστείτε. Πιθανότατα, υπάρχουν πλέον νέες τεχνολογίες και δυνατότητες που μπορείτε να αξιοποιήσετε προς οφελός σας ώστε να εμπλουτίσετε τις ιστοσελίδες σας, να τις ανακαινίσετε, να εξελιχθείτε.

Μήπως το website που έχετε δεν αναδεικνύει αρκετά τα θετικά σημεία της επιχείρησής σας, τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα; Είναι δύσχρηστο, αργό, έχετε πληροφορίες που δεν ισχύουν πια ή φαίνεται "παλιό" και ξεπερασμένο; Ή μήπως δεν το ξέρει κανείς, δεν εμφανίζεται σε καμία μηχανή αναζήτησης; Μήπως έχετε επισκέπτες αλλά όχι παραγγελίες, μήπως έρχονται αλλά φεύγουν άπρακτοι; Ή μήπως κάποιος ανταγωνιστής σας έχει ένα γνωστότερο, λειτουργικότερο website και οι πελάτες προτιμούν εκείνον;

Ό,τι και να συμβαίνει, μια σύντομη, μεθοδική μελέτη μπορεί να αποκαλύψει τα δυνατά στοιχεία και τις αδυναμίες, να αναπροσαρμόσει τους στόχους και να προτείνει τις κατάλληλες βελτιώσεις (πολλές φορές, αρκούν λίγες μικρές αλλαγές για να δείτε μεγάλη διαφορά).

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

γιατί να το κάνω τώρα; γιατί να μην περιμένω;

Για ποιό λόγο να μην προωθήσετε άμεσα τη δουλειά σας με το να αποκτήσετε το νέο σας website; Όλο και περισσότεροι αναζητούν προϊόντα, λύσεις, πληροφορίες ή αγοράζουν απευθείας μέσω Internet και είναι προς το συμφέρον σας να σας βρίσκουν εκεί. Γιατί να λείπετε;

Μπορείτε να προβληθείτε με έναν όμορφο και απλό τρόπο. Σκεφτείτε ότι έστω και με μία μόνο ιστοσελίδα, είναι σαν να αφήνετε μια κάρτα σας ή ένα διαφημιστικό φυλλάδιο στο κάθε σπίτι, κάθε γραφείο. Μπορεί να μην τη δουν όλοι (ή και κανείς) όταν την αφήσετε, αλλά όταν κάποιος ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το αντικείμενό σας, θα θέλατε να έχει και τη δική σας κάρτα εκεί, έτσι δεν είναι;

Ακόμα κι αν έχετε μια νέα επιχείρηση υπό ανάπτυξη, σχεδιάζετε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν, δεν υπάρχει λόγος να αναβάλλετε την δημιουργία του website σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσδοκία γύρω από το νέο σας προϊόν, ώστε να έχετε έτοιμο το ενδιαφέρον όταν έρθει η ώρα. Ένα website μπορεί να είναι δυναμικό και να σας επιτρέπει να ενημερώνετε την πληροφορία στις ιστοσελίδες σας συνεχώς, καθώς έχετε κάτι καινούριο να πείτε.

Κι αν σας απασχολεί το κόστος και η επένδυση, μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό στον ειδικό που θα σας κατασκευάσει το website και να ζητήσετε κάτι απλό αρχικά, που όμως μπορεί να εξελιχθεί εύκολα στη συνέχεια. Είναι πιο απλό από ότι φαντάζεστε, αν έχει συμφωνηθεί από την αρχή ότι έτσι θα γίνει!

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

θέλω website, αλλά γιατί να εμπιστευτώ τη <blueweb>;

Διότι θα σας ακούσουμε προσεκτικά, θα καταγράψουμε τις ανάγκες και τις δυνατότητές σας, θα τις μελετήσουμε και θα προτείνουμε το καλύτερο για εσάς.

Δεν θα προσπαθήσουμε να σας πείσουμε να αγοράσετε κάτι που δεν σας ταιριάζει, ούτε να κάνετε κάτι που δεν το χρειάζεστε, δεν θα σας πούμε ότι ξέρουμε καλύτερα από εσάς πως να κάνετε τη δουλειά σας. Απλά, με τη δική μας εργασία, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κάνετε αυτό που ξέρετε αποδοτικότερα, γρηγορότερα, για περισσότερους πελάτες.

Ένα website είναι ταυτόχρονα βιτρίνα και ένα νέο εργαλείο. Θα το προσαρμόσουμε στα δικά σας μέτρα, θα το διακοσμήσουμε έτσι ώστε να σας αρέσει, θα σας εξηγήσουμε πως λειτουργεί και θα είμαστε κοντά σας για ό,τι χρειαστείτε στο μέλλον.

Για εμάς, η καλύτερη διαφήμιση, είναι ένα καλαίσθητο, ξεκάθαρο, λειτουργικό website που ικανοποιεί τους επισκέπτες του και φέρνει αποτελέσματα στον ιδιοκτήτη του. Θα θέλατε να είναι το δικό σας website ένα από αυτά;

επιστροφή
  1. έργα
  2. Εκδ.Καστανιώτη
  3. PMAA
  4. Fastrack

Έργα

Εκδόσεις Καστανιώτη: Νοέμβριος 2010

Τι είναι

Οι Εκδόσεις Καστανιώτη δεν χρειάζονται συστάσεις. Έχοντας εκδόσει περισσότερα από 4.000 βιβλία από το 1968 μέχρι σήμερα, ξεκίνησαν την 1η Νοεμβρίου 2010 την πώληση των τίτλων τους και σε ψηφιακή μορφή (ebook).

kastaniotis home page screenshot

Τι κάναμε

Χτίζοντας πάνω στην υφιστάμενη σχεδίαση του website, ανακατασκευάσαμε πλήρως το καλάθι αγορών προκειμένου να υποστηρίξουμε την πώληση των ψηφιακών βιβλίων. Το ανανεωμένο καλάθι υποστηρίζει την ταυτόχρονη αγορά έντυπων και ψηφιακών βιβλίων, εκπτωτικά κουπόνια, καθώς και πολλαπλές επιλογές τρόπων πληρωμής και αποστολής των έντυπων βιβλίων. Επιπλέον, το e-shop έχει αμφίδρομη σύνδεση με το ERP και την αποθήκη των εκδόσεων, παρέχοντας έτσι άμεση ενημέρωση της διαθεσιμότητας των βιβλίων στο website αλλά και αυτόματη έκδοση παραστατικών.

Τα ψηφιακά βιβλία, αμέσως μετά την αγορά τους, τοποθετούνται σε ειδική, προσωπική σελίδα - ψηφιακή βιβλιοθήκη - του αναγνώστη, από όπου εκείνος μπορεί να τα κατεβάσει, σε μορφή ePUB, κατευθείαν στον υπολογιστή του ή στο iPhone/iPad εφόσον συνδεθεί από εκεί. Το κάθε ebook είναι προσωποποιημένο, καθώς ενσωματώνει στις σελίδες του το όνομα του αναγνώστη που το αγόρασε (exlibris).



Ακαδημία Εξελιγμένων Μαχητικών Τεχνών: Μάρτιος 2010

Τι είναι

Η Ακαδημία Εξελιγμένων Μαχητικών Τεχνών ιδρύθηκε το 2010 στην Αθήνα, ως το πρώτο επίσημο παράρτημα της Progressive Martial Arts Academy (PMA) που εδρεύει στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ. Μέσα από ειδικά προγράμματα αυτοάμυνας για παιδιά-εφήβους, σεμινάρια αυτοάμυνας για γυναίκες και εξειδικευμένα τμήματα ενηλίκων (Jeet Kune Do / Jun Fan, Filipino, Grappling / MMA, Wing Chun), η Ακαδημία προφέρει ό,τι χρειάζεται κανείς για να επιτύχει τους προσωπικούς του στόχους στον χώρο των πολεμικών τεχνών.

PMAA home page screenshot

Τι κάναμε

Ξεκινήσαμε σχεδιάζοντας ένα νέο λογότυπο για την Ακαδημία, απλοποιώντας εκείνο της μητρικής σχολής και στη συνέχεια επεκτείναμε τη δυαδικότητα του λογότυπου και στο website, χτίζοντας πάνω σε ένα ομοιόμορφο φόντο και τονίζοντας με την αντίθεση των χρωμάτων όλα τα λειτουργικά στοιχεία (συνδέσμους, hot spots).

Αξιοποιήσαμε τις δυνατότητες που προσφέρουν οι μοντέρνοι browsers παρέχοντας περισσότερα εικαστικά στοιχεία σε εκείνους, διατηρώντας ωστόσο τη λειτουργικότητα για τους παλαιότερους. Πλήρως υποστηριζόμενο από σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), το progressive-martial-arts.gr εμφανίζεται τόσο στην ελληνική αλλά και στην αγγλική γλώσσα.



Fastrack: Οκτώβριος 2009

Τι είναι

Η Fastrack είναι ένα Cisco Networking Academy, ένα κέντρο εκπαίδευσης και πιστοποίησης για επαγγελματίες πληροφορικής, με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στόχο τις άμεσα αξιοποιήσιμες γνώσεις και δεξιότητες.

fastrack home page screenshot

Τι κάναμε

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε το website της Fastrack έχοντας ως στόχο μια απλή και λειτουργική δομή που θα αναδεικνύει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, επιτρέποντας παράλληλα στον επισκέπτη να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που τον ενδιαφέρει.

Αξιοποιώντας την ελαστική φύση του Web, επιτρέψαμε στις σελίδες να καταλάβουν όλο τον διαθέσιμο χώρο, χωρίς όμως να τον υπερφορτώνουν, ενώ παράλληλα περιορίσαμε τη χρήση των γραμμών στο ελάχιστο, αφήνοντας τα χρώματα και τα περιθώρια να οριοθετούν τους χώρους.

To www.fastrack.gr είναι πλήρως δίγλωσσο και υποστηρίζεται από σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

Τι είπαν για εμάς

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την συνεργασία μας με την <blueweb> στην δημιουργία της εταιρικής μας ταυτότητας και παρουσίας της σχολής μας στο διαδίκτυο. Η ιστοσελίδα μας ειναι πολύ εύκολα πλοηγίσημη, κατανοητή και έχουμε ήδη λάβει συγχαρητήρια από τους επισκέπτες μας. Η <blueweb> έχει εξελιχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους συνεργάτες μας τόσο στο κομμάτι της παρουσίας αλλά και της προώθησης των υπηρεσιών μας. Η απόφαση να αναθέσουμε στην <blueweb> αυτό το πολύ σημαντικό κομμάτι ειναι μια από τις πιο πετυχημένες επιχειρηματικές μας αποφάσεις.

Ζέτα Τσατσάνη, Managing Director