Γρηγόρης Παπαγγελής, 10-6-2009
Web Site για τη Μικρομεσαία Επιχείρηση: Χρήσιμο ή Απαραίτητο;
Τη χρονιά που γράφονται αυτές οι γραμμές (2009), δεν τίθεται ζήτημα κατά πόσο είναι χρήσιμο ένα website στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για πολλές από αυτές είναι ήδη απαραίτητο.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του 2008 από το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας, 1 στα 4 νοικοκυριά διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή (με ρυθμό ανάπτυξης 17% θεωρείται πλέον οικιακή συσκευή) και 1 στους 4 έλληνες χρησιμοποιεί καθημερινά το Internet, είτε από το σπίτι, είτε από το γραφείο.
Επίσης, πρόσφατη έρευνα της Focus Bari η οποία παρουσιάστηκε σε ημερίδα που διοργάνωσε στις 10/6/2009 το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τονίζει ότι 620.000 έλληνες κάνουν πλέον συστηματικές αγορές από το Internet! Πολύ περισσότεροι είναι αυτοί που το χρησιμοποιούν για να αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες πριν προχωρήσουν σε κάποια επικοινωνία, συμφωνία ή αγορά.
Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνει κανείς;
Άμεσα! Όλο και περισσότεροι αναζητούν προϊόντα, λύσεις, πληροφορίες ή αγοράζουν απευθείας μέσω Internet και είναι προς το συμφέρον σας να σας βρίσκουν εκεί. Γιατί να λείπετε;
Μπορείτε να προβάλλετε τη δουλειά σας με έναν όμορφο και απλό τρόπο. Σκεφτείτε να μπορούσατε να αφήνατε μια κάρτα σας ή ένα διαφημιστικό φυλλάδιο στο κάθε σπίτι, κάθε γραφείο. Μπορεί να μην τη δουν όλοι (ή και κανείς) όταν την αφήσετε, αλλά όταν κάποιος ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το αντικείμενό σας, θα θέλατε να έχει και τη δική σας κάρτα εκεί, έτσι δεν είναι;
Ακόμα κι αν έχετε μια νέα επιχείρηση υπό ανάπτυξη, σχεδιάζετε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν, δεν υπάρχει λόγος να αναβάλλετε την δημιουργία του website σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσδοκία γύρω από το νέο σας προϊόν, ώστε να έχετε έτοιμο το ενδιαφέρον όταν έρθει η ώρα. Ένα website μπορεί να είναι δυναμικό και να σας επιτρέπει να ενημερώνετε την πληροφορία συνεχώς, καθώς έχετε κάτι καινούριο να πείτε.
Κι αν σας απασχολεί το κόστος και η επένδυση, μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό στον ειδικό που θα σας κατασκευάσει το website και να ζητήσετε κάτι απλό αρχικά, που όμως μπορεί να εξελιχθεί εύκολα στη συνέχεια. Είναι πιο απλό από ότι φαντάζεστε, αν έχει συμφωνηθεί από την αρχή ότι έτσι θα γίνει!
Πόσο θα κοστίσει;
Εσείς θα αποφασίσετε πόσα χρήματα μπορείτε και θέλετε να διαθέσετε. Ο ειδικός θα σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις με την καλύτερη απόδοση, αρκεί να του εξηγήσετε τι θέλετε και τι προσπαθείτε να πετύχετε. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που κάνει οποιοδήποτε website να φέρνει κέρδη, ούτε το ακριβότερο είναι απαραίτητα το καλύτερο.
Είναι πολύ σημαντικό να υπολογίσετε μαζί με το κόστος και το προσδοκώμενο όφελος. Αν π.χ. κατασκευάζετε ξύλινα πατώματα και ένας πελάτης σας αφήνει κατά μέσο όρο κέρδος 500€, τότε αν αναδείξετε τη δουλειά σας με ένα website των 1.000€, θα το αποσβέσετε με δύο μόνο πελάτες. Κι αν φτιάξετε ηλεκτρονικό κατάστημα που κάνει τζίρο 15.000/μήνα, τότε προφανώς μια εφάπαξ επένδυση της τάξης των 5.000€ φαίνεται πραγματικά μικρή.
Επιλέξτε έναν συνεργάτη που θα ακούσει τις ανάγκες σας και θα σας μιλήσει σαν να ήταν η επιχείρησή σας δική του. Πείτε του τις ανησυχίες και τους φόβους σας, μοιραστείτε μαζί του τα ονειρά σας. Κάντε σαφή τα όριά σας, σε κόστος και χρόνο. Ζητήστε το καλύτερο που μπορεί να γίνει με αυτούς τους όρους.
Το νέο σας website σας δεν είναι απλά ένα έξοδο, είναι επένδυση! Και με το σωστό σχεδιασμό και με την κατάλληλη υποστήριξη, μπορεί να απογειώσει την επιχείρησή σας!
νέα
- ΝΟΕ12010
ολοκληρώθηκε η υλοποίηση πώλησης ψηφιακών βιβλίων για το kastaniotis.com01-11-2010
- ΜΑΡ242010
- ΟΚΤ162009
άρθρα
- ΑΥΓ82009
Πως να επιλέξετε συνεργάτη για την κατασκευή του website σας8-8-2009
- IOYN102009
Website στη μικρομεσαία επιχείρηση: χρήσιμο ή απαραίτητο;10-6-2009