κλείσιμο παραθύρου

μου είναι απαραίτητο ένα website;

Ναι, αν θέλετε να αναδείξετε τη δουλειά σας, απλά και γρήγορα, παντού.

Ναι, αν ψάχνετε νέους, περισσότερους πελάτες που τώρα μπορεί να μην ξέρουν ότι υπάρχετε.

Ναι, αν οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη παρουσία στο Internet και κερδίζουν εκείνοι αυτούς τους πελάτες.

Ναι, αν θέλετε να αποκτήσετε εύκολα ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τα επίσημα στοιχεία[1] μας δείχνουν ότι το 2008 περίπου 4 στα 10 νοικοκυριά ήταν συνδεδεμένα στο Internet και ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν στο 17,6%. Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής αποτελεί πλέον οικιακή συσκευή. Σύμφωνα με έρευνα[2] που έγινε το 2009, φαίνεται ότι 620.000 έλληνες κάνουν πλέον συστηματικές αγορές από το Internet!

Η διαδικτυακή ελληνική αγορά είναι σε πλήρη ανάπτυξη και σας περιμένει να πάρετε θέση!

[1] Έρευνα του Παρατηρητήριου για την κοινωνία της πληροφορίας, 1/4/2009

[2] Έρευνα της Focus Bari, παρουσιάστηκε σε ημερίδα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, 10/6/2009

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

website; πόσο θα κοστίσει;

Λίγα ή πολλά, όσο αξίζει, όσο θέλετε, όσο χρειάζεστε. Εσείς θα αποφασίσετε πόσα χρήματα μπορείτε και θέλετε να διαθέσετε για την κατασκευή του. Ο ειδικός θα σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις με την καλύτερη απόδοση, αρκεί να επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που κάνει οποιοδήποτε website να φέρνει κέρδη, ούτε το ακριβότερο είναι απαραίτητα το καλύτερο.

Θυμηθείτε επίσης ότι είναι πολύ σημαντικό να εξεταστεί μαζί με το κόστος και το προσδοκώμενο όφελος. Αν π.χ. κατασκευάζετε ξύλινα πατώματα και ένας πελάτης σας αφήνει κατά μέσο όρο κέρδος 500€, τότε αν αναδείξετε τη δουλειά σας με ένα website των 1.000€, θα το αποσβέσετε με δύο μόνο πελάτες. Κι αν φτιάξετε ηλεκτρονικό κατάστημα που κάνει τζίρο 15.000/μήνα, τότε μια εφάπαξ επένδυση της τάξης των 5.000€ φαίνεται πραγματικά μικρή (οι τιμές είναι ενδεικτικές, μπορεί να είναι μικρότερες ή μεγαλύτερες ανά περίπτωση).

Είναι σημαντικό να επιλέξετε έναν συνεργάτη που θα ακούσει τις ανάγκες σας και θα σας μιλήσει σαν να ήταν η επιχείρησή σας δική του. Πείτε του τις ανησυχίες και τους φόβους σας, μοιραστείτε μαζί του τα όνειρά σας. Κάντε σαφή τα όριά σας, σε κόστος και χρόνο. Ζητήστε το καλύτερο που μπορεί να γίνει με αυτούς τους όρους. Αποφύγετε τις αρχικά εντυπωσιακές προτάσεις που όμως δεν εξηγούν πως θα χειρίζεται αποδοτικά το website ο επισκέπτης, ζητήστε εξηγήσεις σε ότι δεν καταλαβαίνετε, αρνηθείτε την κακή ποιότητα κι ας είναι φθηνή.

Το νέο σας website δεν είναι απλά ένα έξοδο, είναι επένδυση!

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

έχω ήδη website, είμαι εντάξει

Μπορεί να έχετε website, είστε όμως σίγουροι ότι έχετε το website που σας αξίζει;

Εξαρτάται από το πότε το φτιάξατε. Αν έχετε αλλάξει κάτι στη δουλειά σας από τότε, ίσως να μην σας εκφράζει πια. Ίσως οι ανταγωνιστές σας να σας έχουν ξεπεράσει και να πρέπει να προσαρμοστείτε. Πιθανότατα, υπάρχουν πλέον νέες τεχνολογίες και δυνατότητες που μπορείτε να αξιοποιήσετε προς οφελός σας ώστε να εμπλουτίσετε τις ιστοσελίδες σας, να τις ανακαινίσετε, να εξελιχθείτε.

Μήπως το website που έχετε δεν αναδεικνύει αρκετά τα θετικά σημεία της επιχείρησής σας, τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα; Είναι δύσχρηστο, αργό, έχετε πληροφορίες που δεν ισχύουν πια ή φαίνεται "παλιό" και ξεπερασμένο; Ή μήπως δεν το ξέρει κανείς, δεν εμφανίζεται σε καμία μηχανή αναζήτησης; Μήπως έχετε επισκέπτες αλλά όχι παραγγελίες, μήπως έρχονται αλλά φεύγουν άπρακτοι; Ή μήπως κάποιος ανταγωνιστής σας έχει ένα γνωστότερο, λειτουργικότερο website και οι πελάτες προτιμούν εκείνον;

Ό,τι και να συμβαίνει, μια σύντομη, μεθοδική μελέτη μπορεί να αποκαλύψει τα δυνατά στοιχεία και τις αδυναμίες, να αναπροσαρμόσει τους στόχους και να προτείνει τις κατάλληλες βελτιώσεις (πολλές φορές, αρκούν λίγες μικρές αλλαγές για να δείτε μεγάλη διαφορά).

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

γιατί να το κάνω τώρα; γιατί να μην περιμένω;

Για ποιό λόγο να μην προωθήσετε άμεσα τη δουλειά σας με το να αποκτήσετε το νέο σας website; Όλο και περισσότεροι αναζητούν προϊόντα, λύσεις, πληροφορίες ή αγοράζουν απευθείας μέσω Internet και είναι προς το συμφέρον σας να σας βρίσκουν εκεί. Γιατί να λείπετε;

Μπορείτε να προβληθείτε με έναν όμορφο και απλό τρόπο. Σκεφτείτε ότι έστω και με μία μόνο ιστοσελίδα, είναι σαν να αφήνετε μια κάρτα σας ή ένα διαφημιστικό φυλλάδιο στο κάθε σπίτι, κάθε γραφείο. Μπορεί να μην τη δουν όλοι (ή και κανείς) όταν την αφήσετε, αλλά όταν κάποιος ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το αντικείμενό σας, θα θέλατε να έχει και τη δική σας κάρτα εκεί, έτσι δεν είναι;

Ακόμα κι αν έχετε μια νέα επιχείρηση υπό ανάπτυξη, σχεδιάζετε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν, δεν υπάρχει λόγος να αναβάλλετε την δημιουργία του website σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσδοκία γύρω από το νέο σας προϊόν, ώστε να έχετε έτοιμο το ενδιαφέρον όταν έρθει η ώρα. Ένα website μπορεί να είναι δυναμικό και να σας επιτρέπει να ενημερώνετε την πληροφορία στις ιστοσελίδες σας συνεχώς, καθώς έχετε κάτι καινούριο να πείτε.

Κι αν σας απασχολεί το κόστος και η επένδυση, μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό στον ειδικό που θα σας κατασκευάσει το website και να ζητήσετε κάτι απλό αρχικά, που όμως μπορεί να εξελιχθεί εύκολα στη συνέχεια. Είναι πιο απλό από ότι φαντάζεστε, αν έχει συμφωνηθεί από την αρχή ότι έτσι θα γίνει!

επιστροφή
κλείσιμο παραθύρου

θέλω website, αλλά γιατί να εμπιστευτώ τη <blueweb>;

Διότι θα σας ακούσουμε προσεκτικά, θα καταγράψουμε τις ανάγκες και τις δυνατότητές σας, θα τις μελετήσουμε και θα προτείνουμε το καλύτερο για εσάς.

Δεν θα προσπαθήσουμε να σας πείσουμε να αγοράσετε κάτι που δεν σας ταιριάζει, ούτε να κάνετε κάτι που δεν το χρειάζεστε, δεν θα σας πούμε ότι ξέρουμε καλύτερα από εσάς πως να κάνετε τη δουλειά σας. Απλά, με τη δική μας εργασία, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κάνετε αυτό που ξέρετε αποδοτικότερα, γρηγορότερα, για περισσότερους πελάτες.

Ένα website είναι ταυτόχρονα βιτρίνα και ένα νέο εργαλείο. Θα το προσαρμόσουμε στα δικά σας μέτρα, θα το διακοσμήσουμε έτσι ώστε να σας αρέσει, θα σας εξηγήσουμε πως λειτουργεί και θα είμαστε κοντά σας για ό,τι χρειαστείτε στο μέλλον.

Για εμάς, η καλύτερη διαφήμιση, είναι ένα καλαίσθητο, ξεκάθαρο, λειτουργικό website που ικανοποιεί τους επισκέπτες του και φέρνει αποτελέσματα στον ιδιοκτήτη του. Θα θέλατε να είναι το δικό σας website ένα από αυτά;

επιστροφή
  1. ενότητες άρθρου
  2. αρχή
  3. χρόνος
  4. κόστος
Γρηγόρης Παπαγγελής, 10-6-2009

Web Site για τη Μικρομεσαία Επιχείρηση: Χρήσιμο ή Απαραίτητο;

Τη χρονιά που γράφονται αυτές οι γραμμές (2009), δεν τίθεται ζήτημα κατά πόσο είναι χρήσιμο ένα website στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για πολλές από αυτές είναι ήδη απαραίτητο.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του 2008 από το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας, 1 στα 4 νοικοκυριά διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή (με ρυθμό ανάπτυξης 17% θεωρείται πλέον οικιακή συσκευή) και 1 στους 4 έλληνες χρησιμοποιεί καθημερινά το Internet, είτε από το σπίτι, είτε από το γραφείο.

Επίσης, πρόσφατη έρευνα της Focus Bari η οποία παρουσιάστηκε σε ημερίδα που διοργάνωσε στις 10/6/2009 το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τονίζει ότι 620.000 έλληνες κάνουν πλέον συστηματικές αγορές από το Internet! Πολύ περισσότεροι είναι αυτοί που το χρησιμοποιούν για να αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες πριν προχωρήσουν σε κάποια επικοινωνία, συμφωνία ή αγορά.

Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνει κανείς;

Άμεσα! Όλο και περισσότεροι αναζητούν προϊόντα, λύσεις, πληροφορίες ή αγοράζουν απευθείας μέσω Internet και είναι προς το συμφέρον σας να σας βρίσκουν εκεί. Γιατί να λείπετε;

Μπορείτε να προβάλλετε τη δουλειά σας με έναν όμορφο και απλό τρόπο. Σκεφτείτε να μπορούσατε να αφήνατε μια κάρτα σας ή ένα διαφημιστικό φυλλάδιο στο κάθε σπίτι, κάθε γραφείο. Μπορεί να μην τη δουν όλοι (ή και κανείς) όταν την αφήσετε, αλλά όταν κάποιος ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το αντικείμενό σας, θα θέλατε να έχει και τη δική σας κάρτα εκεί, έτσι δεν είναι;

Ακόμα κι αν έχετε μια νέα επιχείρηση υπό ανάπτυξη, σχεδιάζετε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν, δεν υπάρχει λόγος να αναβάλλετε την δημιουργία του website σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσδοκία γύρω από το νέο σας προϊόν, ώστε να έχετε έτοιμο το ενδιαφέρον όταν έρθει η ώρα. Ένα website μπορεί να είναι δυναμικό και να σας επιτρέπει να ενημερώνετε την πληροφορία συνεχώς, καθώς έχετε κάτι καινούριο να πείτε.

Κι αν σας απασχολεί το κόστος και η επένδυση, μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό στον ειδικό που θα σας κατασκευάσει το website και να ζητήσετε κάτι απλό αρχικά, που όμως μπορεί να εξελιχθεί εύκολα στη συνέχεια. Είναι πιο απλό από ότι φαντάζεστε, αν έχει συμφωνηθεί από την αρχή ότι έτσι θα γίνει!

Πόσο θα κοστίσει;

Εσείς θα αποφασίσετε πόσα χρήματα μπορείτε και θέλετε να διαθέσετε. Ο ειδικός θα σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις με την καλύτερη απόδοση, αρκεί να του εξηγήσετε τι θέλετε και τι προσπαθείτε να πετύχετε. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που κάνει οποιοδήποτε website να φέρνει κέρδη, ούτε το ακριβότερο είναι απαραίτητα το καλύτερο.

Είναι πολύ σημαντικό να υπολογίσετε μαζί με το κόστος και το προσδοκώμενο όφελος. Αν π.χ. κατασκευάζετε ξύλινα πατώματα και ένας πελάτης σας αφήνει κατά μέσο όρο κέρδος 500€, τότε αν αναδείξετε τη δουλειά σας με ένα website των 1.000€, θα το αποσβέσετε με δύο μόνο πελάτες. Κι αν φτιάξετε ηλεκτρονικό κατάστημα που κάνει τζίρο 15.000/μήνα, τότε προφανώς μια εφάπαξ επένδυση της τάξης των 5.000€ φαίνεται πραγματικά μικρή.

Επιλέξτε έναν συνεργάτη που θα ακούσει τις ανάγκες σας και θα σας μιλήσει σαν να ήταν η επιχείρησή σας δική του. Πείτε του τις ανησυχίες και τους φόβους σας, μοιραστείτε μαζί του τα ονειρά σας. Κάντε σαφή τα όριά σας, σε κόστος και χρόνο. Ζητήστε το καλύτερο που μπορεί να γίνει με αυτούς τους όρους.

Το νέο σας website σας δεν είναι απλά ένα έξοδο, είναι επένδυση! Και με το σωστό σχεδιασμό και με την κατάλληλη υποστήριξη, μπορεί να απογειώσει την επιχείρησή σας!